Thursday 12 April 2012

perlu kei mintak izin umi

assalamualaikum... sy nii byk idea sgt, smpai x thu camne nk tulis... rsa cam nk tulis smua jerr hurm...tp rsa mlas nk type kali nh sy nk ckp sal family permission... sy??? anak mak gak lah... smua bnda nk bgi tau mak saya... wt tuh, wt ni, sume bgtau umi... suka kat org pon... sy gtau umi gak bahaya kerr ek?? hahaha.... sy suke kat mamat nii...
lebih kurang cam ni larr muke die sy bgtau mak sy... then mak sy ckp..." kak nik nih minat kat org hot sgt... handsome sgt, crilarr yang berpada2 jerr, biar same taraf ngn kite" haduish kecewa gak umi ckp camni, tukan first love kak nik...auww xpe2, sy thu sape sy... n sy thu batas sy... hurm... bgtau umi soal hati adalah bgus... sbb die kn lagi byk mkn garam drp kite... die pndai rsa masin tuu kite x, kite??rsa manis jerr... so better larr bgtau family, saper yang kite suka tuu, klau tkut, bgtau secara gurauan... tgk reaksi umi camne... mintak permission dlu nk kawan... hurm... permission nii penting kerr?? andai kite duk jauh drp family, kite nk kluar pegi mne2... pnting kerr utk kite mintak dlu kebenaran>??? perlu ker? perlukah?? bg sy, anak mak larr katakan keizinan umi sy adalah sgt penting... sy bgtau umi sy segala-galanya utk tunjuk sy x letak umi sy kat belakang... family sy slalu dk dpan... mintak izin tuu untuk tunjuk kite respect kat die... kdg2 org kata leceh... tp bg ak x n ak akn rsa awkward n rsa brsalah sgt klau ak x bgtau mak ak sesuatu perkara yang ak buat smpai nk gi pasar mlm pon ak gtau, haha lawak... nk exam ak gtau,nk couple?? of course larr kn bgtau dluu yang tuu bnda pling penting kot dlm hidup ak mak aku?? die x pernah nk kongkong ak... jgn salah paham ngn umiku tuu... tp aku yang nk die kongkong aku.... kwn2 baru maybe x phm, tp kwn2 lama yg spesies sme cam ak, msti fhn perasaan hati ini... sesungguhnya... ak x nak lalai n tersimpang jauh aku nk die slalu ade disisi aku, dahlah abah dh xde sob3...hahha no feeling2 kei i cnt imagine my life without my mom... tp andai dh tiba masanya aku kn redho gak kn... inshaAllah time tuu aku tabah so conclusion yang pnjng2 lebar nii: mintak larh izin mama n papa tuu,, even nk buat paper skali pon... ingt, redho Allah terkletak pade redho ibu bapa kite klu diorang x izin kite buat sesatu bnda tuu, try pujuk n conference... kn ad skill larr skit bab nii... hahha ok... wassalam....

No comments:

Post a Comment